Nabór na wolne stanowisko pracy: referent w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

WÓJT GMINY HAJNOWKA

 

o g ł a s z a

nabór na wolne stanowisko pracy:

 

referent

w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami

 

1.Wymagania niezbędne:

  1. ma obywatelstwo polskie

  2. wykształcenie: wyższe o kierunku – prawo

  3. staż pracy w administracji – minimum 1 rok,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  6. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,

  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią, wysoka kultura osobista, asertywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność posługiwania się językiem mniejszości narodowej białoruskiej,

  8. dobra znajomość następujących przepisów:

Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.),

Ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2012.391) wraz ze wszystkimi obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi,

Ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. Z 2005r. Nr 229, poz.1954).

 

 

2.Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność obsługi komputera

  2. znajomość pracy biurowej przy użyciu komputera

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

zadania główne:

  1. Realizacja zadań wynikających ze znowelizowanej ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach( Dz.U. 2012.391) oraz obowiązujących rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności:

  1. wydawanie decyzji administracyjnych właścicielom nieruchomości, którzy nie wypełniają obowiązków dotyczących utrzymania czystości i porządku na nieruchomości,

  2. egzekwowanie wykonania wyżej wymienionej decyzji w trybie przepisów ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2005r. Nr 229, poz. 1954);

  3. wydawanie decyzji właścicielom nieruchomości niezamieszkałych i właścicielom nieruchomości na których znajdują się szczelne zbiorniki na nieczystości ciekłe, w przypadku gdy nie zawarli stosownych umów z przedsiębiorcami na odbiór i wywóz odpadów i nieczystości;

  4. wydawanie decyzji o wysokości zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, właścicielom nieruchomości, którzy nie uiścili opłaty lub uiścili ją w wysokości niższej od należnej; weryfikacja danych zawartych w deklaracjach;

  5. wydawanie decyzji tym właścicielom nieruchomości, którzy nie złożyli deklaracji oraz tym, którzy złożyli deklaracje budzące wątpliwości;

  6. kontrolowanie prawidłowości wykonywania działalności prowadzonej przez przedsiębiorców na podstawie zezwoleń;

  7. kontrolowanie prawidłowości gospodarowania odpadami przez podmiot, który został wybrany w drodze przetargu;

  8. weryfikacja danych zawartych w sprawozdaniu kwartalnym składanym przez przedsiębiorców;

  9. prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.

zadania pomocnicze:

Załatwianie spraw związanych z realizacją zadań głównych w tym przyjmowanie interesantów, odpowiadanie na wnioski.

 

4.Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny

  2. życiorys (curriculum vitae)

  3. kserokopie świadectw pracy

  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie

  5. kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach

  6. oryginał kwestionariusza osobowego

  7. oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458)”,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32) pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko -referent” w terminie do dnia 17 grudnia 2012r. Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka /Tablica ogłoszeń / Informacje bieżące / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.

 

Wójt Gminy Hajnówka
inż. Olga Rygorowicz

Hajnówka, dnia 03 grudnia 2012r.

Metryka strony

Udostępniający: Krystyna Siekan

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Gierasimiuk

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2012-12-03

Data modyfikacji: 2012-12-03

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2012-12-03