SP.26.1.2020 ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dubiny, dnia 18.01.2021 r.

SP.26.1.2020

ZAWIADOMIENIE

o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Szkoła Podstawowa w Dubinach, ul. Główna 1b, Dubiny, 17-200 Hajnówka postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra EdukacjaCZĘŚĆ 2 wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę:

TESORA

Marzena Paczyńska

ul. Kasztanowa 5

43-300 Bielsko-Biała

Oferta w/w Wykonawcy uznana została za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. Cena – 60%, Termin wykonania zamówienia – 20% oraz Termin gwarancji – 20%.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty niepodlegające odrzuceniu, tj.

 

  1. Oferta nr 2 – TESORA  Marzena Paczyńska, ul. Kasztanowa 5,   43-300 Bielsko-Biała

Cena 48 236,00 zł brutto, Termin gwarancji – 60 miesięcy, Termin wykonania zamówienia – 9 dni, Liczba punktów 100,0 pkt.

 

  1. Oferta nr 3 – EDU – PARTNER   Agnieszka Skierka, ul. Starowiejska 105,   83-307 Kiełpino

Cena 53 249,61 zł brutto, Termin gwarancji – 24 miesiące, Termin wykonania zamówienia – 9 dni, Liczba punktów 82,35 pkt.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 w niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie przeprowadzono negocjacji z ogłoszeniem, negocjacji bez ogłoszenia oraz nie przeprowadzono dialogu konkurencyjnego.

Ponadto Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 5 oraz pkt. 6 ww. ustawy nie dopuszcza oraz nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych nie unieważnił postępowania.

Ponadto Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) oraz art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych została odrzucona oferta Wykonawcy:

Oferta nr 2 –   P.H.U. „SOBEX-NOWY”  ul. Parkowa 4/1   17-200 Hajnówka

Powody odrzucenia (uzasadnienie):

Zamawiający w trakcie badania ofert stwierdził, że Wykonawca – P.H.U „SOBEX-NOWY” złożył ofertę z treścią, które są nieprecyzyjne i niejasne, oraz nie złożył dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, które były wskazane w Ogłoszeniu o zamówieniu Nr 769613-N-2020 z dnia 21.12.2020, Ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia Nr 540552998-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.,  Ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia 540553637-N-2020 z dnia 23.12.2020 r., oraz w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z tym Zamawiający pismem z dnia 04.01.2021 r., znak sprawy: SP.26.1.2020 na podstawie art. 26 ust. 3 oraz art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) wezwał P.H.U „SOBEX-NOWY” do złożenia brakujących dokumentów oraz do złożenia pisemnych wyjaśnień treści złożonej oferty w terminie do dnia 11.01.2021 r. do godz. 10:00. Następnie Zamawiający uzyskał informacje ze strony internetowej Poczty Polskiej, iż pismo z dnia 04.01.2021 r. znak sprawy: SP.26.1.2020, tj. wezwanie do złożenia oświadczeń i dokumentów oraz wezwanie do złożenia pisemnych wyjaśnień nie dotarło do Wykonawcy przed wyznaczonym terminem złożenia ww. dokumentów. W związku z tym Zamawiający przedłużył termin do złożenia brakujących oświadczeń i dokumentów oraz do złożenia pisemnych wyjaśnień treści złożonej oferty do dnia 15.01.2021 r. do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie udzielił odpowiedzi oraz nie złożył brakujących dokumentów.  

W związku z powyższym oraz zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt. 2) , jak również mając na uwadze zdanie drugie art. 87. ust. 1 ustawy PZP,  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Powyższe fakty mają także potwierdzenie w wyrokach, np.

  • „Konsekwencją niezłożenia dokumentu, który będzie potwierdzał treść oferty jest konieczność odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych jako nieodpowiadającej treści specyfikacji, z zastrzeżeniem zastosowania procedury z art. 26 ust. 3 tej ustawy, jeżeli nie prowadzi to do zmiany treści oferty. Tryb ten nie może służyć bowiem obejściu braku należytego sprecyzowania treści oferty, gdyż dokumenty te służą potwierdzeniu treści oferty, a nie jej rekonstruowaniu na ich podstawie.” Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 25 czerwca 2019 r. KIO 1042/19

 

Alina Ginszt - dyrektor Szkoły Podstawowej w Dubinach

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor SP w Dubinach

Data wytworzenia: 2021-01-18

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2021-01-18

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2021-01-18