SP.26.2.2021 - ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1 - „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.”
Do pobrania wersja PDF zapytania ofertowego wraz z załącznikami
Dubiny, dnia 02 lutego 2021r.
……………………………………..
(pieczęć zamawiającego)
SP.26.2.2021
(znak sprawy)
Szkoła Podstawowa w Dubinach
Ul. Główna 1b
17-200 Hajnówka
(nazwa i adres wykonawcy)
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E Nr 1
- Zamawiający:
Szkoła Podstawowa w Dubinach
Adres Zamawiającego: ul. Główna 1B, Dubiny, 17-200 Hajnówka
Tel/Fax: 85 682 46 31
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.zsdubiny.edupage.org
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: dubiny@wp.pl
Czas pracy: pn. - pt. w godz. 8:00-15:00
zaprasza do złożenia oferty
- Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.” (Wspólny Słownik Zamówień: 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 39162200-7 – Pomoce i artykuły szkoleniowe)
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- a) Szkolenie z zakresu stosowania nowoczesnych metod edukacyjnych dla 24 nauczycieli. W efekcie realizacji szkolenia przewiduje się, że nauczyciele nabędą wiedzę i umiejętności stosowania nowoczesnych metod edukacyjnych, podniosą poziom kompetencji zawodowych w zakresie:
- aktualnej wiedzy ogólno-dydaktycznej i metodycznej
- realizacji procesu kształcenia w sposób wspomagający i organizujący uczenie się uczniów
- moderowanie procesem rozwoju ucznia, angażowania, rozbudzania zainteresowań, gotowość do rozwiązywania problemów, innowacyjność, kreatywność i przedsiębiorczość.
Program musi realizować powyższe treści tak, aby nauczyciele uczestniczący w programie:
-podnieśli wiedzę i umiejętności w zakresie nowoczesnych metod nauczania (w tym techniki czytania, notowania, zapamiętywania informacji, itp.)
-stosowali wiedzę z zakresu psychologii uczenia (prawidłowe rozpoznanie potrzeb i możliwości uczniów);
-podnieśli umiejętności pracy z klasami mieszanymi (uczniowie bardzo słabi i bardzo zdolni);
-praktycznie i teoretycznie przygotowani zostali do prowadzenia zajęć programów realizujących nowoczesne metody edukacyjne, z uczniami w wieku 7-16 lat poprzez uzyskanie przez nich certyfikatu trenera nowoczesnych metod edukacyjnych.
Liczba godzin szkolenia w ramach projektu wyniesie 320 godzin lekcyjnych (4 grupy x 80h)
Szkolenie zakończone egzaminem praktycznym i teoretycznym.
- b) Dostawa 24 zestawów materiałów dla 24 nauczycieli, niezbędnych do realizacji szkolenia i uzyskania założonych efektów kształcenia oraz celów i wskaźników projektu. Materiały muszą być komplementarne z założeniami szkolenia opisanymi w punkcie a.
Każdy zestaw materiałów dla nauczycieli musi zawierać co najmniej:
- podręcznik trenera (w formie elektronicznej),
- zestaw 10 kości do poszerzenia pola widzenia,
- komplet 5 wskaźników do treningu czytania,
- zestaw kółeczek do synchronizacji półkul mózgowych,
- podręcznika do kursu zwierającego: materiały metodyczne, testy, formularze ćwiczeń, kolorowy segregator.
Dostarczone materiały powinny być nowe i wykonane w ramach bezpiecznej technologii.
- c) Szkolenie cyfrowe w zakresie stosowania narzędzi TIK w procesie kształcenia dla 24 nauczycieli. W efekcie realizacji szkolenia nauczyciele zdobędą wiedze w zakresie korzystania narzędzi TIK w procesie dydaktycznym w tym włączenia ich do regularnego nauczania przedmiotowego, a w szczególności:
- miejsce TIK w procesie kształcenia i ich znaczenie dla efektów uczenia się uczniów
- środki dydaktyczne oparte na TIK
- zasady stosowania TIK w procesie dydaktycznym
- kryteria i przykłady zastosowania TIK w kształceniu
Liczba godzin szkolenia w ramach projektu wyniesie 160 godzin lekcyjnych (4 grupy x 40h)
Szkolenie zakończone egzaminem praktycznym i teoretycznym.
- d) Wsparcie metodyczno - cyfrowe nad prawidłowością wdrażanych metod i technik oraz prowadzonych zajęć w ramach projektu.
1) Wsparcie obejmuje profesjonalny nadzór nad merytoryczną realizacją zadań projektowych, obserwacje zajęć i lekcji oraz spotkania wspierające dla nauczycieli z wiedzą teoretyczną, pomoc we wdrażaniu nowych technik i technologii w praktyce bieżące rozwiązywanie problemów związanych z wykorzystywaniem poznanych technik, metod i sprzętu do realizacji zadań projektowych oraz do realizacji własnych lekcji przedmiotowych.
2) Liczba godzin wsparcia metodycznego i technologicznego w ramach projektu wyniesie 416 godzin i musi zawierać:
96 h obserwacji (min. 1 x semestr x 24 N x 2h)
80 h konsultacji grupowych (min 1 x miesiąc x 4 gr x 2h x 10M)
240 h konsultacji indywidualnych( min 1 h / nauczyciel x miesiąc x 24N x 10M)
- Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
Termin wykonania:
- Szkoleń metodycznych i TIK w okresie od: luty – czerwiec 2021 roku
- Wsparcia metodycznego w okresie od: wrzesień 2021 – czerwiec 2022 roku
- Dostawa materiałów do szkoleń - luty 2021 roku
Miejsce wykonania: Szkoła Podstawowa w Dubinach
- Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami jest Alina Ginszt, telefon 85 682 46 31 , e-mail: dubiny@wp.pl
- Kryteria wyboru ofert:
1) Zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami:
LP= A+ B+C, gdzie
Kryterium |
Waga |
|
A |
cena |
40% |
B |
kwalifikacje kadry dydaktycznej |
30% |
C |
doświadczenie |
30% |
- waga kryterium: 40%.
Najwyższą liczbę punktów – (A=40 pkt) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
Najniższa całkowita cena ofertowa spośród złożonych ofert
A = ___________________________________________________ x 100 pkt x 40%
Cena ofertowa badanej oferty
- Kryterium kwalifikacje kadry dydaktycznej:
Ocenieni będą poszczególni wykładowcy, o których mowa w ust. 6 zapytania, przedstawieni w ofercie poprzez zsumowanie punktów. Suma punktów uzyskanych przez poszczególnych wykładowców zostanie podzielona przez sumę punktów najkorzystniejszej oferty w tym kryterium.
B- Za najkorzystniejszą, w tym kryterium zostanie uznana oferta, której suma punktów przyznanych każdemu wykładowcy będzie najwyższa i otrzyma 100 pkt.
B= 100 pkt x waga kryterium 30% = 30 pkt, a każda następna według poniższego wzoru:
liczba punktów badanej oferty
B = ______________________________________________ x 100 pkt x 30%
liczba punktów najkorzystniejszej oferty
Wykształcenie kadry dydaktycznej:
Wykształcenie wyższe z tytułem doktora lub profesora, posiadający uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania. 25 pkt
Wykształcenie wyższe magisterskie posiadający uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania. 10 pkt
- Doświadczenie wykonawcy
Ocena będzie dokonana w następujący sposób:
za wykazanie wykonania usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technik edukacyjnych o wartości co najmniej 50.000,000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w ciągu ostatnich 5 lat – 20 pkt za każdą usługę (umowę).
Po przyznaniu punktów cząstkowych zostaną one zsumowane i podstawione do wzoru:
liczba punktów badanej oferty
C = ______________________________________________ x 100 pkt x 30%
liczba punktów najkorzystniejszej oferty
Uwaga: minimalna liczna osób posiadających uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania wynosi 2, ilość wykonanych usług wynosi 2
2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w pkt. 6 przedmiotowego zapytania warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem określonym pkt. 5 podpunkt 1.
3) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
4) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji , zezwolenia, itp.):
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
- a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż:
- dysponuje minimum 2 trenerami nowoczesnych technik edukacyjnych posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku: filologicznym, pedagogicznym, lub psychologicznym, legitymujący się certyfikatem trenera nowoczesnych technik edukacyjnych oraz certyfikatem metodycznym uprawniającym do szkolenia nauczycieli i trenerów w zakresie programów edukacyjnych, superwizji i nadzorowania prawidłowości realizacji metodycznej tych programów, oraz wystawiania certyfikatów i zaświadczeń dla nauczycieli, rodziców i dzieci. Osoby te powinny mieć minimum 5-letnie doświadczenie w szkoleniu kadry pedagogicznej placówek oświatowych;
- posiada wpis do rejestru placówek edukacyjnych prowadzonego przez Prezydenta/Burmistrza Miasta, Wójta Gminy.
- b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż wykonywał usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń i wsparcia metodycznego dla nauczycieli z zakresu metodyki kształcenia i nowoczesnych technik edukacyjnych w wymiarze minimum 400 godzin każde, o wartości co najmniej 85.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych) każde, w ciągu ostatnich 5 lat. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż wykonał 2 ww. usługi (umowy, w tym każda na rzecz innego podmiotu);
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
4) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
- a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- b) kopię dokumentu potwierdzającego wpis do odpowiedniego rejestru instytucji szkoleniowych;
- c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (według własnego wzoru).
- d) wykaz osób zgodnie z wzorem, którego treść stanowi załącznik nr 2. Treść wykazu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w ust. 6 pkt 1 lit. a . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium dostępu tj. dyplomy ukończenia studiów oraz certyfikaty trenerskie i metodyczne.
- e) wykaz usług w którego treści winien podać informacje dotyczące: podmiotu na rzecz, którego usługi wykazane w wykazie zostały lub są wykonywane, terminu realizacji usługi. Treść wykazu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w ust. 6 pkt 1 lit. a – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez odbiorcę usług potwierdzające należyte wykonane lub wykonywanie usług wskazanych w wykazie, np. referencje.
- f) oświadczenie RODO - wzór stanowi załącznik nr 5 do umowy.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odpis, o którym mowa w pkt 4 lit. a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób:
OFERTA NA:
,,Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli
w ramach projektu ,,Dobra edukacja””
nie otwierać przed dniem 9 luty 2021 r. do godz. 10:00
- Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 9 lutego 2021 r. do godziny 10.00 w sekretariacie w Szkole Podstawowej w Dubinach, ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka.
Sprawę prowadzi: Alina Ginszt
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Wykaz osób
Załącznik nr 3 – Wykaz przeprowadzonych usług szkoleniowych
Załącznik nr 4– Wzór umowy
Załaczniki nr 5 – Oświadczenie RODO
Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.
Nazwa wykonawcy………………………….…………………………………..………….......
……………………………………………………………………...................…………………
Adres wykonawcy………….................…………………………………………………….…
………………………………...................………………………………………………...……
Numer telefonu / fax ………….................……………………………………………………
Strona internetowa / adres email ....................................................................................
NUMER REGON.............................................................................................................
NUMER NIP....................................................................................................................
O F E R T A
Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia ……………………… na: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Składamy ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia w zakresie objętym zapytaniem ofertowym za cenę:
Cena netto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Podatek VAT:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Cena brutto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
w tym:
1) wykonanie szkolenia dydaktycznego:
Cena netto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Podatek VAT:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Cena brutto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
2) wykonanie szkolenia w zakresie TIK:
Cena netto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Podatek VAT:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Cena brutto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
3) dostawy materiałów szkoleniowych:
Cena netto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Podatek VAT:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Cena brutto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
4) wykonanie wsparcia metodyczno – cyfrowego:
Cena netto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Podatek VAT:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
Cena brutto:
.......................... PLN (słownie: ...................................................................................)
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.
- W razie wybrania oferty zobowiązujemy się do realizacji zamówienia na podstawie warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonamy w terminie do dnia …………………………..
- W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w siedzibie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Oświadczamy, że posiadamy potencjał do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. dysponujemy środkami finansowymi i zapleczem infrastrukturalnym oraz personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia.
- Oświadczamy, iż znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
- Załącznikami do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część, są:
1) ……………………………………………………...
2) ………………………………………………………
3) ………………………………………………………
4) ……………………………………………………...
Świadom odpowiedzialności karnej oświadczam na podstawie art. 297 k.k. , że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień złożenia oferty.
………..…..……, dnia ………….........
………………………………………
(podpis osoby uprawnionej)
………………………………….
(pieczęć Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.
...................................................
(nazwa i siedziba oferenta)
WYKAZ OSÓB
Lp. |
Imię nazwisko proponowanego trenera |
Poziom wykształcenia i kierunek wykształcenia – studiów lub studiów podyplomowych trenera |
Czy osoba posiada uprawnienia trenerskie w zakresie nowoczesnych technik nauczania? Wpisać TAK lub NIE |
Czy osoba posiada uprawnienia metodyka w zakresie nowoczesnych technik nauczania? Wpisać TAK lub NIE |
Wpisać dysponuję lub będę dysponował i na jakiej podstawie. |
|
|
|
|
|
|
UWAGA: Jeżeli inny podmiot udostępni Wykonawcy na czas realizacji zamówienia swój potencjał kadrowy, wówczas należy przedstawić w tym celu zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
……………........................................................
(podpis osoby/osób upoważnionych do
występowania w imieniu wykonawcy)
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.
...................................................
(nazwa i siedziba oferenta)
Wykaz wykonanych usług szkoleniowych
Lp. |
Nazwa/Przedmiot szkolenia |
Data przeprowadzenia szkolenia |
Wartość przeprowadzenia szkolenia [zł brutto] |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
................................... , dn. ........................... ............ ...................................................
(podpis osoby/osób upoważnionych do
występowania w imieniu wykonawcy)
Posiadanie doświadczenia należy potwierdzić dokumentami (oryginałami) lub potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopiami dokumentów (referencje), z których w sposób jednoznaczny wynikać muszą niezbędne dla dokonania oceny ofert informacje.
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.
WZÓR UMOWY
UMOWA NR ………………………….
Zawarta w dniu ....................…………….. roku w ……………………..…….
POMIĘDZY ............................................ reprezentowaną przez: ............................................................
zwaną w dalszej części niniejszej umowy Zamawiającym,
a .......................................................................................................................................................... zwaną w dalszej części niniejszej umowy Wykonawcą.
Niniejsza umowa zawarta została w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia: 01 lutego 2021r. na zadanie : „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.”
ZWAŻYWSZY, że Zamawiającemu zostały przyznane środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu „Dobra edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. zwanego dalej Projektem, strony niniejszej umowy dążąc do należytej realizacji Projektu zawierają umowę poniższej treści.
- 1.
Przedmiot umowy
Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie usługi, której przedmiotem jest usługa przeprowadzenia szkoleń wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych oraz wsparcia metodyczno-cyfrowego w ramach Projektu Zamawiającego, szczegółowo opisanych w ogłoszeniu i ofercie Wykonawcy stanowiących załącznik do niniejszej umowy.
- 2.
Obowiązki Wykonawcy
W ramach określonego w § 2 przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia wykonania szkoleń i wsparcia metodyczno-cyfrowego przez wykładowców posiadających odpowiednie dla przedmiotu szkoleń kwalifikacje,
- wyposażenia uczestników zajęć opisanych w zapytaniu ofertowym w odpowiednie materiały dydaktyczne. Zakres tematyczny, objętość oraz poziom materiałów musi zostać odpowiednio dobrany dla każdej grupy.
- 3.
Obowiązki Wykonawcy – rozwinięcie
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
- prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności Uczestników. Na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego.
- terminowego, zgodnego z podanym przez Zamawiającego harmonogramem rozpoczynania i kończenia zajęć.
- powiadamiania Zamawiającego o wszystkich wypadkach, kiedy zachodzić będzie konieczność zmiany nauczyciela/wykładowcy realizującego zajęcia. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do wyrażenia zgody lub odmowy na zaproponowaną zamianę.
- powiadamiania Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia – natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego
- 4.
Współpraca Zamawiającego
- Zamawiający udostępni Wykonawcy sale wykładowe spełniające odpowiednie wymagania na potrzeby szkoleń opisanych w § 2.
- Zamawiający udostępni pełne listy uczestników szkoleń opisanych w § 2 Wykonawcy w terminie 2 (słownie: dwóch) dni przed uzgodnionym rozpoczęciem zajęć w każdej grupie.
- 5.
Wynagrodzenie
- Łączne wynagrodzenie dla Wykonawcy brutto wynosi ……………………………….. zł
(słownie: …………………………………………………………………………………………………)
zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę ofertą stanowiącą załącznik do niniejszej umowy.
Jedna godzina lekcyjna równa jest 45 (słownie: czterdziestu pięciu) minutom.
- Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy.
- Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie etapowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury wystawionej przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze przez Wykonawcę w terminie 14 dni. Faktura będzie wystawiana za zrealizowane zajęcia raz na miesiąc.
- 6.
Okres obowiązywania umowy, rozwiązanie umowy.
- Niniejsza umowa zawarta została na czas określony tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 roku
- Zamawiający może wypowiedzieć niniejszą umowę w trakcie jej trwania z zachowaniem 1 -miesięcznego okresu wypowiedzenia, jeśli wystąpią przyczyny, dla których wykonanie umowy w całości lub części nie będzie leżało w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej. W takim przypadku Wykonawca ma prawo jedynie do tej części wynagrodzenia, która odpowiada zrealizowanym do tego momentu szkoleniom.
- Wykonawcy przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem 1 -miesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku jeśli Zamawiający odmawia wypłaty częściowego wynagrodzenia za zrealizowaną część usług pomimo posiadania przez Zamawiającego środków pochodzących z dofinansowania Projektu.
- 7.
Zmiany umowy
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany umowy określa załącznik nr 1 do umowy.
- 8.
Integralność umowy
Wszystkie załączniki i aneksy do niniejszej umowy stanowią jej integralną część. Niniejsza umowa rozwiązuje i unieważnia wszelkie inne uzgodnienia, ustalenia, porozumienia lub umowy, niezależnie od ich formy, między stronami w zakresie objętym jej treścią i stanowi wyłączną podstawę stosunku nią uregulowanego.
- 9.
Adresy do doręczeń
- Strony ustalają poniższe adresy dla celów związanych z niniejszą umową:
- Zamawiający – …………………………………………..……………………………..
- Wykonawca – …………………………………………..……………………………..
- Strony zobowiązują się do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach adresów do doręczeń pod rygorem uznania doręczenia pod ostatni wskazany adres do doręczeń za skuteczne.
- 10.
Zawiadomienia
- Wszelkie oświadczenia składane drugiej stronie w związku z wykonaniem niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o wszelkich czynnościach i przeszkodach mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
- 11.
Tytuły paragrafów
Tytuły paragrafów zawarte w niniejszej umowie umieszczone są jedynie dla wygody i nie mogą być wykorzystywane w celu interpretacji jakiegokolwiek postanowienia niniejszej umowy.
- 12.
Sprawy nieuregulowane
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego.
- Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej Umowy Strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.
- 13.
Egzemplarze umowy
Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach – dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy
- 14.
Oświadczenia o przyjęciu umowy
Podpisując niniejszą umowę każda ze stron oświadcza, że zapoznała się z jej treścią oraz przyjęła ją do wiadomości i wykonania, a także podpisała i otrzymała taki sam egzemplarz umowy jak niniejszy.
NA DOWÓD CZEGO niniejsza umowa została podpisana przez strony w dacie wskazanej na początku:
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załącznik nr 1 do umowy nr ….
Warunki zmiany umowy
- Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie:
- Zmiany terminu realizacji umowy na skutek:
- przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych.
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne;
We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności.
- Zmian osobowych:
- zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
- zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego;
- Podwykonawców:
- w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy,
- rezygnacji z podwykonawcy,
- Pozostałych zmian:
- w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia);
- w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
- rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
- zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
- Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
- Każda zmiana niniejszej umowy musi być dokonana jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego z dnia 01.02.2021 r.
...................................................
(nazwa i siedziba oferenta)
Oświadczenie wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, pn „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu Dobra edukacja.”
................................... , dn. ........................ .......................................................
(podpis osoby/osób upoważnionych do
występowania w imieniu wykonawcy)
Do pobrania wersja PDF zapytania ofertowego wraz z załącznikami
Metryka strony