2021-02-09 - Informacja o wynikach naboru - Nabór na wolne stanowisko pracy : Referent ds. kancelaryjnych i promocji Gminy
Informacja o wynikach naboru
przeprowadzonego w Urzędzie Gminy Hajnówka
na stanowisko – Referenta ds. kancelaryjnych i promocji Gminy
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka
Na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1282 ) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Paulina Siegień.
Uzasadnienie:
Dokumenty na wyżej wymienione stanowisko złożyło 4 kandydatów.
Dokumentacja 2 kandydatów spełniała wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru tj. analizy merytorycznej złożonych przez kandydatów dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej propozycję zatrudnienia otrzymała Pani Paulina Siegień zamieszkała w Kotówce, która spełniała wymagania zawarte w ogłoszeniu oraz oczekiwania związane z ww. stanowiskiem.
Hajnówka, 19.02.2021r.
Wójt
mgr Lucyna Smoktunowicz
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
REFERENT ds. KANCELARYJNYCH I PROMOCJI GMINY
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
- Paulina Siegień - zam. Kotówka
- Patrycja Pac - zam. Bielsk Podlaski
Hajnówka, dnia 9 lutego 2021r.
WÓJT
mgr Lucyna Smoktunowicz
WÓJT GMINY HAJNÓWKA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko pracy :
Referent ds. kancelaryjnych i promocji Gminy
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie
- wykształcenie: wyższe lub średnie,
- staż pracy – minimum 5 lat w tym co najmniej 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej.
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie minimum prawa jazdy kat. B
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią, posiada umiejętność współpracy z ludźmi w tym z interesantami, zdolność do szybkiego przedkładania projektów rozwiązań organizacyjnych przełożonym, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dokładność.
- Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość następujących przepisów: ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. (Dz. U. z 2020r. poz. 256 z późn. zm.); ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020 poz. 713 j.t.), ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320), ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282); Statut Gminy wraz ze wszystkimi obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi.
- umiejętność obsługi komputera i programów użytkowych,
- znajomość pracy biurowej.
- Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. (85) 682-25-00.
Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażonym w meble i niezbędne urządzenia do pracy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada natomiast windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku, poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń przełożonych do wyjazdu służbowego.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Początek zatrudnienia : marzec 2021r.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa sekretariatu Wójta Gminy i promocja Gminy,
- obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów przez Wójta i Sekretarza,
- umawianie i prowadzenie terminarza spotkań kadry kierowniczej,
- przygotowywanie pomieszczeń, obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
- prowadzenie rejestru i wykonywanie czynności techniczno-usługowych umożliwiających Wójtowi realizację funkcji reprezentacyjnych,
- przygotowanie Wójtowi Gminy okresowych sprawozdań o realizacji zadań wykonywanych w okresie między sesjami,
- udzielanie informacji interesantom, kierowanie ich do odpowiednich stanowisk pracy,
- zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej, faksowej,
- obsługa poczty elektronicznej i platformy ePUAP,
- obsługa kancelaryjna urzędu w zakresie przyjmowania i wysyłania korespondencji,
- przekazywanie pism wg właściwości miejscowej i rzeczowej - mylnie skierowanych do Urzędu Gminy
- zamawianie, ewidencjonowanie i rozprowadzanie stempli i pieczęci, aktualizowanie tablic informacyjnych Urzędu, sygnowanie pism urzędowych wywieszanych na tablicach,
- prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy (lista obecności, książka wyjść służbowych, prywatnych itp.)
- ewidencjonowanie czasu pracy i urlopu pracowników zgodnie z Kodeksem pracy i Ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej,
- prowadzenie rejestru wydania kluczy w urzędzie,
- organizowanie szkoleń zleconych przez Wójta,
- prowadzenie rejestru szkoleń pracowników oraz delegacji służbowych,
- prowadzenie rejestru umów zawartych w Urzędzie Gminy Hajnówka,
- prowadzenie dokumentacji związanej z członkostwem gminy w związkach międzygminnych i stowarzyszeniach jednostek samorządu terytorialnego,
- opisywanie rachunków i faktur w zakresie prowadzonych czynności,
- przygotowanie informacji o podejmowanych działaniach i przedsięwzięciach dotyczących społeczności lokalnej i przesyłanie w wersji elektronicznej do publikacji na stronie internetowej Gminy i do lokalnej prasy,
- promocja gminy, w tym: przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych do publikacji,
- prowadzenie spraw z zakresu kultury, kultury fizycznej, sportu i turystyki w tym dokonywanie wpisu do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, obiektu nie będącego obiektem hotelarskim,
- koordynacja działań oraz współpraca z GCK w zakresie organizacji imprez kulturalnych,
- wynajem świetlic,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia należących do zadań własnych gminy,
- przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz przyjmowanie oświadczeń o wartości sprzedanego alkoholu za rok poprzedni,
- przygotowywanie projektów Zarządzeń Wójta w sprawach objętych zakresem zadań stanowiska,
- realizowanie spraw dotyczących zadań zleconych gminy wynikających z innych ustaw oraz zadań wynikających z podjętych uchwał Rady Gminy,
- współdziałanie z Polską Pocztą w zakresie spraw związanych z wysyłaniem i odbiorem korespondencji Urzędu Gminy,
- współpraca z mediami w zakresie promocji Gminy,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (curriculum vitae),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781 z późń. zm.), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 t.j.) ”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32), pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Oferta pracy w naborze na stanowisko Referenta ds. kancelaryjnych i promocji gminy w UG. Hajnówka” w terminie do dnia 08 luty 2021r. do godz.12:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka à Strona główna / Nabór na wolne stanowiska pracy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.
Wójt Gminy Hajnówka
mgr Lucyna Smoktunowicz
Hajnówka, dnia 26 stycznia 2021r.
Metryka strony