Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami
WÓJT GMINY HAJNÓWKA
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko pracy :
inspektor
w Referacie Inwestycji Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie
- wykształcenie: wyższe geodezyjne lub gospodarka nieruchomościami lub gospodarka przestrzenna.
- staż pracy - preferowany staż pracy w administracji.,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie minimum prawa jazdy kat. B
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią, posiada umiejętność współpracy z ludźmi w tym z interesantami, zdolność do szybkiego przedkładania projektów rozwiązań organizacyjnych przełożonym, komunikatywność, wysoka kultura osobista , dokładność.
- dobra znajomość następujących przepisów:
Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017., poz.1257z poźn.zm.), ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (t.j Dz.U. z 2018r., poz. 994 t.j..), ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017r. poz. 2101 ze zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r., o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2018r. poz. 121 t.j.)ustawy z dnia 20 lipca 1990r. o zaliczaniu okresów pracy w gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy. ( Dz.U. Nr 54 poz. 301), ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego(t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 2196) ustawy z dnia 29 sierpnia 2003r. o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych (Dz.U. Nr 166, poz.1612 z pożń.zm.) ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U z 2017r. poz. 1073 z późń.zm.)
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera i programów użytkowych
- znajomość pracy biurowej
- Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1 , 17-200 Hajnówka, tel. (85) 682-25-00
Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na piętrze budynku administracyjnym Urzędu, wyposażonym w meble i urządzenia. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych nie posiada jednak windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku oraz poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń wyjazdu służbowego.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Początek zatrudnienia : sierpień 2018r.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
zadania główne:
W zakresie gospodarowania nieruchomościami gruntowymi:
- prowadzenie rejestru gminnego zasobu nieruchomości,
- przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż, dzierżawę, najem, użytkowanie wieczyste i użyczenie nieruchomości stanowiących mienie gminne,
- prowadzenie kontroli prawidłowości wykorzystania nieruchomości przekazanych w dzierżawę, najem lub użyczenie,
- organizowanie przetargów na dzierżawę i zbycie nieruchomości gminnych,
- współpraca z administracją rządową i samorządową w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- wywłaszczenie nieruchomości,
- prowadzenie spraw należących do kompetencji gminy wynikających z ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017r. poz.2101), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r,o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2018r. poz. 121) oraz aktów wykonawczych do tych ustaw:
- wykonywanie czynności związanych z nadawaniem numeracji nieruchomości,
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,
- realizacja zadań związanych z podziałem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych wznawianiem granic nieruchomości gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem map geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań rozgraniczeniowych i inwestycyjnych prowadzonych przez gminę,
- prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i aktualizacją ksiąg wieczystych nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie spraw należących do kompetencji gminy wynikających z przepisów o scaleniu i wymianie gruntów,
- Realizacja zadań z zakresu narodowych spisów powszechnych ludności i mieszkańców oraz spisów rolnych należących do kompetencji organów gminy w ramach zadań własnych i zleconych oraz współpraca w tym zakresie z Urzędem Statystycznym.
- Przygotowywanie wniosków o komunalizację mienia Skarbu Państwa.
- Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulicom, placom lub innym terenowym obiektom publicznym.
W zakresie rolnictwa:
- Prowadzenie spraw z zakresu produkcji rolnej i zwierzęcej,
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony roślin,
- Współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej,
- Współpraca z zarządem gminnej spółki wodnej,
- Prowadzenie spraw związanych z szacowaniem klęsk żywiołowych w rolnictwie,
- Współpraca z kołami łowieckimi, w tym opiniowanie rocznych planów łowieckich,
- Przygotowywanie zaświadczeń o pracy na gospodarstwie rolnym.
- Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do poświadczenia przez Wójta Gminy oświadczenia o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego,
- Prowadzenie czynności wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 2003r.o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych.
W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów do sporządzania oraz zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Przedkładanie studium do zaopiniowania jednostkom, o których mowa w ustawie
- Przygotowywanie dokumentów i aktów prawnych w sprawie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Zamieszczanie ogłoszeń o przystąpieniu do opracowania lub zmiany planu,
- Wykładanie projektu studium lub planu do publicznego wglądu,
- Przyjmowanie uwag do projektu studium oraz protestów i zarzutów właścicieli nieruchomości do projektu planu,
- Przygotowywanie Wójtowi analiz zasadności zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
- prowadzenie aktualnego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie materiałów związanych z tymi planami,
- przekazywanie wojewodzie i staroście kopii uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie prowadzonych spraw – zgodnie z ustawą z dnia 01 października 2008r., o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
Zadania pomocnicze:
Załatwianie spraw związanych z realizacją zadań głównych w tym przyjmowanie wniosków od interesantów.
6.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys (curriculum vitae)
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016r. poz.902 z późn.zm.)”,
.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32) pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl ,w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko-inspektor” w terminie do dnia 27 lipca 2018r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka /Tablica ogłoszeń / Informacje bieżące / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.
Wójt Gminy Hajnówka
mgr Lucyna Smoktunowicz
Hajnówka, dnia 12 lipca 2018r.
Załączniki:
Metryka strony