2020-12-29 Informacja o wynikach naboru na stanowisko pracy: Referent ds. obsługi Rady i jej komisji oraz archiwum zakładowego w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka
Hajnówka, 29.12.2020r.
Informacja o wynikach naboru
przeprowadzonego w Urzędzie Gminy Hajnówka
na stanowisko – referenta w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka
Na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1282 ) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Taisa Własiuk.
Uzasadnienie:
Dokumenty na wyżej wymienione stanowisko złożyła 1 kandydatka.
Dokumentacja kandydatki spełniała wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru tj. analizy merytorycznej złożonych przez kandydatkę dokumentów i rozmowy kwalifikacyjnej propozycję zatrudnienia otrzymała Pani Taisa Własiuk zamieszkała w Hajnówce, która spełniała wymagania zawarte w ogłoszeniu oraz oczekiwania związane z ww. stanowiskiem.
Wójt
mgr Lucyna Smoktunowicz
Hajnówka, dnia 22.12.2020r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Referent ds. obsługi Rady i jej komisji oraz archiwum zakładowego w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
- Taisa Własiuk Hajnówka
Wójt
mgr Lucyna Smoktunowicz
WÓJT GMINY HAJNÓWKA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko pracy :
Referent ds. obsługi Rady i jej komisji oraz archiwum zakładowego
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Hajnówka
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy – minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 1,5 roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiada minimum prawa jazdy kat. B,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
- umiejętność współpracy z ludźmi, zdolność do szybkiego przedkładania projektów rozwiązań organizacyjnych przełożonym, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność w wykonywaniu obowiązków, przestrzeganie tajemnicy służbowej, terminowość i dokładność, umiejętność obsługi komputera.
Dobra znajomość następujących aktów prawnych: ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. (Dz. U. z 2020r. poz. 256 z późn. zm.); ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020 poz. 713 j.t.), instrukcji archiwalnej ( Dz. U. z 2011r., nr 14, poz.67 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20.10.2015r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji ( Dz. U. z 2019r. poz. 246), wraz ze wszystkimi obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obsługi biurowych programów użytkowych, w tym: Microsoft Office.
- znajomość pracy biurowej.
- Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. (85) 682-25-00.
Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażonym w meble i niezbędne urządzenia do pracy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada natomiast windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku, poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń przełożonych do wyjazdu służbowego.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Początek zatrudnienia : styczeń 2021r.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Zadania główne:
- zapewnienie organizacyjno-technicznej obsługi Rady Gminy oraz jej komisji,
- protokołowanie posiedzeń Rady i jej komisji,
- kompletowanie materiałów na obrady Rady Gminy,
- przygotowywanie planów pracy Komisji stałych Rady Gminy z uwzględnieniem ustawowych terminów przedkładania informacji przez Wójta i jednostki organizacyjne Gminy,
- procedowanie przygotowania tekstów jednolitych uchwał,
- prowadzenie ewidencji uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych,
- prowadzenie niezbędnych rejestrów przewidzianych w instrukcji kancelaryjnej, w tym rejestru przepisów prawa miejscowego,
- obsługa spotkań radnych z wyborcami,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP, Europarlamentu, sejmiku wojewódzkiego, referendum oraz organów samorządu gminnego,
- przygotowanie i obsługa wyborów sołtysów,
- wykonywanie czynności organizacyjnych w zakresie funduszu sołeckiego,
- przekazywanie do realizacji wniosków do referatu inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki gruntami,
- prowadzenie archiwum zakładowego , a w szczególności :
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego dokumentacji,
- przyjmowanie w stanie uporządkowanym materiałów archiwalnych, dokumentacji nie archiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych,
- przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej ewidencji,
- udostępnienie akt osobom upoważnionym,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
- inicjowanie komisyjnego brakowania dokumentacji nie archiwalnej oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę,
- wykonywanie zadań koordynatora czynności kancelaryjnych tj. wykonywanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w referatach, a w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego załatwiania spraw i prowadzenia akt spraw,
- przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
- przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
- wykonywanie czynności związanych z wyborami ławników sądowych,
- prowadzenie i aktualizacja rejestru instytucji kultury,
- przygotowywanie projektów Zarządzeń Wójta w sprawach objętych zakresem zadań stanowiska,
- realizowanie spraw dotyczących zadań zleconych gminy wynikających z innych ustaw.
II. Zadania pomocnicze:
- Prowadzenie spraw zastępstwa w czasie nieobecności pracownika Referatu,
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy i Kierownika Referatu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny - podanie,
- życiorys (CV)
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie uprawnień, zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o
- korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączeniu),
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w załączeniu),
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w załączeniu).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32), pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Referenta ds. obsługi Rady Gminy i archiwum zakładowego w UG. Hajnówka” w terminie do dnia 21 grudnia 2020r. do godz.12:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka: Strona główna / Nabór na wolne stanowiska pracy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.
Wójt Gminy Hajnówka
Hajnówka, dnia 10 grudnia 2020r.
Wzory do pobrania i wykorzystania:
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- Oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę :„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781 z późń. zm.), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 t.j.) ”.
Metryka strony