Informacja o wynikach naboru : Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka

Informacja o wynikach naboru
 przeprowadzonego w Urzędzie Gminy Hajnówka
na stanowisko - Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka



    Na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1282) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany


Pan Aleksander Kulik


Uzasadnienie:


    W wyniku przeprowadzonej analizy dokumentów aplikacyjnych komisja stwierdziła, że Pan Aleksander Kulik spełnia wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze.
    Kandydat na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się znajomością przepisów prawa z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych i ustawy prawo oświatowe oraz znajomością Kodeksu Postępowania Publicznego. Pan Aleksander Kulik dał się poznać jako osoba spełniająca wymogi określone na stanowisku sekretarza, zarówno w zakresie pracy biurowej jak też merytorycznego przygotowania do realizacji zadań, które będą wykonywane na wyżej wymienionym stanowisku.



Hajnówka, 23.10.2020r.

Wójt

Lucyna Smoktunowicz


Hajnówka, dnia 16.10.2020r.


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE


Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka
nazwa stanowiska pracy



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu.


Lp.            Imię i nazwisko                Miejsce zamieszkania

1.            Aleksander Kulik                    Orla


Wójt

mgr Lucyna Smoktunowicz


WÓJT GMINY HAJNÓWKA

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze :


Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. ma obywatelstwo polskie
  2. wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze.
  3. staż pracy – minimum 5 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w administracji samorządowej lub rządowej, w tym minimum 6 m-cy pracy na stanowisku Sekretarza,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. posiada minimum prawa jazdy kat. B
  7. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
  8. brak przynależności do partii politycznych.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Preferowane będzie posiadanie minimum 10 letniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych,
  2. Znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
  3. Znajomość obsługi komputera i biurowych programów użytkowych, w tym: LEX, Microsoft Office (Word, Exel),
  4. Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania gminy w tym w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy prawo oświatowe,

- ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

  1.  Wiedza o gminie Hajnówka w szczególności o urzędzie gminy i jednostkach podległych,
  2.  Umiejętność organizacji pracy urzędu gminy i zarządzania kadrami.
  3.  Zdolność podejmowania decyzji.
  4.  Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.

 

  1. Warunki pracy:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. (85) 682-25-00.

Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażonym w meble i niezbędne urządzenia do pracy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada natomiast windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku, poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń przełożonych do wyjazdu służbowego.

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

Początek zatrudnienia : listopad 2020r.

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Nadzór nad tokiem i terminowością wykonywania zadań przez pracowników Urzędu,
  2. Opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych pracowników
  3. Nadzorowanie czasu pracy pracowników Urzędu,
  4. Opracowywanie projektów aktów regulujących strukturę i zakres działania Urzędu Gminy i jego komórek wewnętrznych,
  5. Dbanie o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
  6. Nadzór nad przygotowaniem aktów prawnych Wójta Gminy,
  7. Wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
  8. Pełnienie stałego nadzoru nad właściwym funkcjonowaniem Urzędu,
  9. Współpraca z Radą Gminy i odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów na Sesje Rady Gminy i Komisje,
  10. Nadzór nad kompletowaniem dokumentacji przez pracownika ds. obsługi Rady i jej komisji,
  11. Nadzór spraw społeczno – administracyjnych, spraw obronnych i obrony cywilnej,
  12. Nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
  13. Nadzór nad udostępnianiem informacji w sprawach publicznych na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
  14. Nadzór nad współpracą z organizacjami pozarządowymi,
  15. Odpowiada za współpracę z radami sołeckimi,
  16. Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
  17. Pełnienie nadzoru nad obiegiem dokumentów i stosowanie instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt,
  18. Organizowanie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych,
  19. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  20. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Wójta na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym,
  21. Nadzorowanie spraw z zakresu oświaty,
  22. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i czasem pracy,
  23. Nadzór nad pracą woźnej,
  24. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr Urzędu,
  25. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia ulicznego,
  26. Realizacja spraw wynikających z ustaw:
  • Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 2140),
  • Ustawa z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.2475 z późn. zm.),
  • Ustawa z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1990 z późn.zm.),
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2020r. Poz. 910 z póżn. zm.)
  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. Z 2020r. Poz. 833 z póżn. zm.)
  • Ustawa z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 1062).

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny - podanie,
  2. życiorys (CV)
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie uprawnień, zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oryginał kwestionariusza osobowego,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia.
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32), pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Sekretarza w UG. Hajnówka” w terminie do dnia 12 października 2020r. do godz.12:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka Strona główna / Nabór na wolne stanowiska pracy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.

Wójt Gminy Hajnówka

 mgr Lucyna Smoktunowicz

 

Hajnówka, dnia 01 października 2020r.

Wzory do pobrania i wykorzystania:

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Hajnówka

Wytwarzający/odpowiadający: Referat organizacyjny

Data wytworzenia: 2020-10-01

Wprowadzający: Katarzyna Hajduk

Data modyfikacji: 2020-10-23

Opublikował: Katarzyna Hajduk

Data publikacji: 2020-10-01