Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka
Urząd Gminy Hajnówka
17-200 Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko
Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów.
Nabór pozostaje nierozstrzygnięty.
Wójt Gminy Hajnówka
mgr Lucyna Smoktunowicz
Hajnówka, dnia 2 maja 2024 r.
WÓJT GMINY HAJNÓWKA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze :
Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze,
- staż pracy – minimum 10 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w administracji samorządowej lub rządowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiada minimum prawo jazdy kat. B,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne,
- brak przynależności do partii politycznych.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane będzie posiadanie minimum 20 letniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych,
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
- znajomość obsługi komputera i biurowych programów użytkowych, w tym: Microsoft Office (Word, Exel),
- wiedza o gminie Hajnówka w szczególności o urzędzie gminy i jednostkach podległych,
- umiejętność organizacji pracy urzędu gminy i zarządzania kadrami,
- zdolność podejmowania decyzji,
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania gminy w tym w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy prawo oświatowe,
- ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- ustawy prawo budowlane.
- Warunki pracy:
Praca administracyjno - biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Gminy Hajnówka, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, tel. 85-306-78-00.
Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażonym w meble i niezbędne urządzenia do pracy. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, nie posiada natomiast windy do przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Praca wymagająca poruszania się na terenie budynku, poza budynkiem w granicach administracyjnych gminy Hajnówka oraz realizacji poleceń przełożonych do wyjazdu służbowego.
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
Początek zatrudnienia : maj 2024 r.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Hajnówka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad tokiem i terminowością wykonywania zadań przez pracowników Urzędu,
- Opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych pracowników,
- Nadzorowanie czasu pracy pracowników Urzędu,
- Opracowywanie projektów aktów regulujących strukturę i zakres działania Urzędu Gminy i jego komórek wewnętrznych,
- Dbanie o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
- Nadzór nad przygotowaniem aktów prawnych Wójta Gminy,
- Wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
- Pełnienie stałego nadzoru nad właściwym funkcjonowaniem Urzędu,
- Współpraca z Radą Gminy i odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów na Sesje Rady Gminy i Komisje,
- Nadzór nad kompletowaniem dokumentacji przez pracownika ds. obsługi Rady i jej komisji,
- Nadzór spraw społeczno – administracyjnych, spraw obronnych i obrony cywilnej,
- Nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
- Nadzór nad udostępnianiem informacji w sprawach publicznych na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
- Nadzór nad współpracą z organizacjami pozarządowymi,
- Odpowiada za współpracę z radami sołeckimi,
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
- Pełnienie nadzoru nad obiegiem dokumentów i stosowanie instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt,
- Organizowanie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych,
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Wójta na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym,
- Nadzorowanie spraw z zakresu oświaty,
- Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i czasem pracy,
- Nadzór nad pracą woźnej,
- Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr Urzędu,
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia ulicznego,
- Nadzór nad realizacją inwestycji gminnych,
- Realizacja spraw wynikających z ustaw:
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2778 z późn. zm.),
- Ustawa z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266),
- Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny - podanie,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie uprawnień, zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączeniu),
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w załączeniu),
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (w załączeniu).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój Nr 32), pocztą elektroniczną na adres gmina@gmina-hajnowka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Gminy Hajnówka ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Sekretarza w UG. Hajnówka” w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz.14:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hajnówka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hajnówka / Strona główna / Nabór na wolne stanowiska pracy / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Hajnówka.
Wójt Gminy Hajnówka
mgr Lucyna Smoktunowicz
Hajnówka, dnia 16 kwietnia 2024 r.
Ogłoszenie: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarz w Urzędzie Gminy Hajnówka. (PDF 209KB)
Wzory do pobrania i wykorzystania:
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- Oświadczenie kandydata zawierającego klauzulę: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1781 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2022r. poz. 530 z późn. zm.)”.
Metryka strony